Retururi

Termeni de retur

 

Clientii care renunta la achizitionarea unui produs, solicitand returul acestuia, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile de la data intrarii in posesie.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea fondurilor se face in 14 zile de la primirea returului, prin virament bancar.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card folosit la tranzactionare, in decurs de 14 zile de la primirea si acceptarea returului.

 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii BoxBrico vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta).

Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare.

In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Important!

  • In cazul in care returul produselor este efectuat ca urmare a unor erori de expeditie care se datoreaza BoxBrico SRL, valoarea sumei rambursate va include si costul transportului mentionat in factura.
  • In cazul in care returul produselor este efectuat ca urmare a deciziei clientului de a returna produse, valoare sumei rambursate, nu va include costul transportului mentionat in factura